Prečo si objednať servis spotrebiča u spoločnosti Electrolux
Nikto nepozná váš spotrebič lepšie než my. Môžete sa teda spoľahnúť, že vám poskytneme tie najlepšie možné služby, kedykoľvek budete potrebovať.
Ponúkame vám autorizovaný záručný aj pozáručný servis s garanciou použitia originálnych náhradných dielov.
Pokiaľ počas opravy nastane neočakávaná situácia, sme vám plne k dispozícii a pomôžeme všetko vyriešiť k vašej spokojnosti.
Na objednanie opravy budete potrebovať následujúce údaje
- Dátum kúpy spotrebiča (v prípade záručného servisu)
- Číslo modelu alebo výrobné číslo (PNC) – nájdete ho na výrobnom štítku pri každom spotrebiči
Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky.
Viete, že drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednávania servisu?
Začnite tým, že nižšie popíšete problém, s ktorým sa stretávate.
Návrhy pre vyhľadávanie
Top results
Nič sa nenašlo
Kompletné výsledky vyhľadávania nájdete na stránke Podpora