Pri produkte, ktorý mi prišiel, nie je kompletné príslušenstvo. Čo mám robiť?

Naposledy aktualizovaný 15.10.2023 6:28

Otázka

Čo mám robiť, keď chýba časť produktu (chýbajúce príslušenstvo, užívateľská príručka atď.)?

Riešenie

chýbajúce príslušenstvo

V prípade akéhokoľvek chýbajúceho príslušenstva k dodanému produktu nás kontaktujte telefonicky na tel. číslo +421 232 141 314 alebo e-mailom na eshop.sk@electrolux.com a zaistíme nápravu.

Chýbajúce užívateľská príručka alebo inštalačná schéma

Ak chcete stiahnuť návod, môžete sa zaregistrovať tu a prezerať si dokumenty vo svojom účte alebo si stiahnite manuál z našej stránky Používateľské príručky

Môžete nás tiež kontaktovať telefonicky na tel. čísle +421 232 141 314 alebo e-mailom na eshop.sk@electrolux.com .