Info: Inštalácia a služby
Potrebujete poradiť s inštaláciou nového spotrebiča? Zistite viac o našich servisných službách a nadštandardných zárukách.
- Aké služby sú pri doručení poskytované?
- Ako môžem aktivovať predĺženie záruky pri novom produkte?
- Je možná inštalácia spotrebiča?
- Je možná inštalácia spotrebiča?
- Môžem dodatočne požiadať o inštaláciu a ďalšie služby?
- Môžem dodatočne požiadať o inštaláciu a ďalšie služby?
- Môžem si svoj nový produkt registrovať? Načo je to dobré?
Doprava a vrátenie tovaru
Čakáte na zásielku? Odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa doručenia a vrátenia objednávok.
Zákaznícka podpora
Máte otázky alebo spätnú väzbu ohľadom vášho nákupu? Naše zákaznícke centrum je tu vždy pre vás.
Objednávka
Nedostali ste potvrdenie vašej objednávky alebo hľadáte informácie o stave doručenia? Tu nájdete informácie, ako postupovať.
Platby a fakturácia
Odpovede na otázky ohľadom fakturácie, spracovania platieb a zabezpečenia transakcií.
Odvoz a likvidácia starých spotrebičov
Čo so starými spotrebičmi Electrolux? Poradíme vám, ako ich zodpovedne zlikvidovať.