Neprišiel potvrdzovací e-mail po registrácii spotrebiča s konektivitou

Naposledy aktualizovaný 19.4.2021 7:59

Otázka

  • Neprišiel potvrdzovací e-mail  po registrácii zariadenia s konektivitou 

Vzťahuje sa k

  • spotrebiče s konektivitou
  • registračný proces

Riešenie

  • Skontrolujte priečinok SPAM alebo Hromadná pošta vo svojej poštovej schránke. E-mail by mal prísť z adresy: notifications@electrolux.com
  • Skúste sa znova zaregistrovať a uistite sa, že je e-mail napísaný správne. Ak sa vám zobrazila správa „váš e-mail je už zaregistrovaný“, znamená to, že ste zadali správny.
  • Registračný e-mail by mal doraziť do 1 pracovného dňa.
  • Pokiaľ ani potom neobdržíte potvrdzoavací e-mail, obrtáťe sa na zákaznické centrum Electrolux.