Rozšírené záruky

Na vybrané spotrebiče Electrolux ponúkame rozšírenú záruku na motor, invertorový motor alebo motor ÖKOInvertor. Ak chcete získať rozšírenú záruku, zaregistrujte spotrebič do 3 mesiacov od zakúpenia. 

Zakúpený spotrebič zaregistrujte, zaškrtnutím zvoľte rozšírenú záruku a vyplňte potrebné údaje. E-mailom obdržíte certifikát - potvrdenie registrácie rozšírenej záruky. E-mail si uchovajte. 

 

ZAREGISTROVAŤ SPOTREBIČ

Aké záruky sa vzťahujú na váš spotrebič?

  1. Zadajte výrobné číslo svojho spotrebiča (PNC) do vyhľadávača na našich stránkach.
  2. Kliknutím otvoríte odkaz s detailom produktu.
  3. Vpravo pod úvodnom popisom sa vám zobrazí ponuka záruk.
  4. Ak pre váš spotrebič ponúkame viac ako jednu záruku, zoznam záruk sa zobrazí pri registrácii vášho výrobku.
  5. Ak chcete získať rozšírenú záruku, zaregistrujte svoj výrobok do 3 mesacov od zakúpenia.

Záruka 10 rokov na motor

Pri niektorých našich domácich spotrebičoch vám ponúkame 10-ročnú záruku na motor. Ak ste si takýto spotrebič kúpili, zaregistrujte si ho a môžete byť bez starostí.

Podmienky na získanie rozšírenej záruky

  • Nový spotrebič zaregistrujte do 3 mesiacov od nákupu.
  • Pri registrácii zvoľte zaškrtnutím ponúkanú rozšírenú záruku a vyplňte potrebné údaje.
  • Na základe vašej registrácie obdržíte certifikát potvrdzujúci rozšírenie záruky.
  • Registrácia rozšírenej záruky platí iba pre 1. majiteľa spotrebiča.
  • Úplné podmienky rozšírenej záruky sú k dispozícii tu.
Technik opravuje umývačku Electrolux

Uplatnenie záruky

Ak spotrebič prestane fungovať tak, ako má, postupujte nasledovne:

  • pre opravu veľkého domáceho spotrebiča nás kontaktujte tu
  • pre opravu vysávača nájdite najbližší servis tu. V prípade poruchy motora stačí predložiť certifikát rozšírenej záruky, ktorý ste dostali e-mailom.

Ak sa počas opravy vyskytne neočakávaná situácia, sme vám plne k dispozícii a pomôžeme všetko vyriešiť k vašej spokojnosti.

10 rokov záruky na motor invertor

Pri vybraných domácich spotrebičoch poskytujeme až do odvolania rozšírenú záručnú lehotu na motor s trvaním 10 rokov. Pokiaľ ste si takýto spotrebič zakúpili, zaregistrujte ho a môžete byť bez starostí.

Ako získať a uplatniť rozšírenú záruku

  • Váš nový spotrebič zaregistrujte najviac do troch mesiacov od zakúpenia.
  • Pri registrácii zvoľte zaškrtnutím ponúkanú rozšírenú záruku a vyplňte potrebné údaje.
  • Na základe vašej registrácie obdržíte certifikát potvrdzujúci rozšírenie záruky.

Pravidlá na uplatnenie záruky

  • Spotrebič je nutné reklamovať ihneď po zistení chyby. Kontaktujte nás na objednanie opravy.
  • Registrácia rozšírenej záruky platí iba pre prvého majiteľa spotrebiča.
  • Úplné podmienky rozšírenej záruky nájdete tu.

 

Záruka 10 rokov na motor ÖKOinvertor

Na vybrané modely práčok poskytujeme až do odvolania rozšírenú záručnú lehotu na ÖKOinvertor s trvaním 10 rokov. Pokiaľ ste si takýto spotrebič zakúpili, zaregistrujte ho a môžete byť bez starostí.

Ako získať rozšírenú záruku

  • Váš nový spotrebič zaregistrujte najviac do troch mesiacov od zakúpenia.
  • Pri registrácii zvoľte zaškrtnutím ponúkanú rozšírenú záruku a vyplňte potrebné údaje.
  • Na základe vašej registrácie obdržíte certifikát potvrdzujúci rozšírenie záruky.

Pravidlá na uplatnenie záruky

  • Registrácia rozšírenej záruky platí len pre 1. majiteľa spotrebiča.
  • Spotrebič je nutné reklamovať ihneď po zistení chyby. Kontaktujte nás na objednanie opravy.
  • Úplné podmienky rozšírenej záruky nájdete tu.

Truhlicové mrazničky s 5-ročnou zárukou na motor

Na všetky naše truhlicové mrazničky zakúpené od 1. 4. 2020 poskytujeme do odvolania predĺženú záruku 5 rokov. Záruka sa týka modelov s klasickým aj invertorovým motorom. Výhodou invertorového motora je nízka prevádzková hlučnosť a energetická úspornosť. Motor dokáže pracovať pri rôznych rýchlostiach a generovať len potrebný výkon, takže neplytvá energiou. Navyše je o 2 dB tichší než bežné motory, a tak vám v domácnosti nenaruší pohodovú atmosféru.

Electrolux mraznička so zárukou na motor

Podmienky na získanie rozšírenej záruky

  • Nový spotrebič zaregistrujte do 3 mesiacov od nákupu.
  • Pri registrácii zvoľte zaškrtnutím ponúkanú rozšírenú záruku a vyplňte potrebné údaje.
  • Na základe vašej registrácie obdržíte certifikát potvrdzujúci rozšírenie záruky.
  • Registrácia rozšírenej záruky platí iba pre 1. majiteľa spotrebiča.
  • Spotrebič je nutné reklamovať ihneď po zistení chyby. Kontaktujte nás na objednanie opravy.
  • Úplné podmienky rozšírenej záruky sú k dispozícii tu.
Technik opravuje umývačku Electrolux

Uplatnenie záruky

Ak spotrebič prestane fungovať tak, ako má, postupujte nasledovne:

  • pre opravu veľkého domáceho spotrebiča nás kontaktujte tu
  • pre opravu vysávača nájdite najbližší servis tu. V prípade poruchy motora stačí predložiť certifikát rozšírenej záruky, ktorý ste dostali e-mailom.

Ak sa počas opravy vyskytne neočakávaná situácia, sme vám plne k dispozícii a pomôžeme všetko vyriešiť k vašej spokojnosti.

Vysávače s 10-ročnou zárukou na motor

Na vybrané vysávače ponúkame rozšírenú 10-ročnú záruku na motor až do odvolania. Ak ste si takýto vysávač zakúpili, zaregistrujte ho a môžete byť bez starostí.

Electrolux mraznička so zárukou na motor

Podmienky na získanie rozšírenej záruky

  • Zaregistrujte svoj nový spotrebič do 3 mesiacov od jeho zakúpenia.
  • Na karte Moje bonusy vo svojom zákazníckom konte vyberte bonus - 10-ročná záruka na motor - a postupujte podľa pokynov. 
  • Na základe vašej registrácie dostanete e-mailom certifikát potvrdzujúci rozšírenú záruku. Svoj e-mail si ponechajte. Certifikát je potrebné predložiť v autorizovanom servisnom stredisku pri uplatnení záruky.
  • Registrácia rozšírenej záruky platí len pre 1. majiteľa spotrebiča.
  • Spotrebič je potrebné reklamovať ihneď po zistení závady. 
  • Úplné podmienky rozšírenej záruky sú k dispozícii tu.
Technik opravuje umývačku Electrolux

Uplatnenie záruky

Ak spotrebič prestane fungovať tak, ako má, postupujte nasledovne:

  • pre opravu vysávača kontaktujte autorizované servisné stredisko a informujte ich, že máte Rozšírenú záruku na motor. Prehľad servisných stredísk nájde v našom vyhľadávači tu.
  • pri oprave predložte certifikát o rozšírenej záruke.

V prípade, že ste certifikát nedostali alebo ho nemáte k dispozícii, a preto nemôžete poskytnúť potrebné podklady pre reklamáciu, kontaktujte naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle +421 232 141 303 alebo e-mailom: kontaktne.centrum@electrolux.com.

Ak sa počas opravy vyskytne mimoriadna situácia, sme vám plne k dispozícii, aby sme vám pomohli vyriešiť všetko k vašej spokojnosti.