Rozšírené záruky
Na vybrané spotrebiče Electrolux ponúkame rozšírenú záruku na motor, invertorový motor alebo motor ÖKOInvertor. Ak chcete získať rozšírenú záruku, zaregistrujte spotrebič do 3 mesiacov od zakúpenia.
Zakúpený spotrebič zaregistrujte, zaškrtnutím zvoľte rozšírenú záruku a vyplňte potrebné údaje. E-mailom obdržíte certifikát - potvrdenie registrácie rozšírenej záruky. E-mail si uchovajte.
Aké záruky sa vzťahujú na váš spotrebič?
- Zadajte výrobné číslo svojho spotrebiča (PNC) do vyhľadávača na našich stránkach.
- Kliknutím otvoríte odkaz s detailom produktu.
- Vpravo pod úvodnom popisom sa vám zobrazí ponuka záruk.
- Ak pre váš spotrebič ponúkame viac ako jednu záruku, zoznam záruk sa zobrazí pri registrácii vášho výrobku.
- Ak chcete získať rozšírenú záruku, zaregistrujte svoj výrobok do 3 mesacov od zakúpenia.
Záruka 10 rokov na motor
Pri niektorých našich domácich spotrebičoch vám ponúkame 10-ročnú záruku na motor. Ak ste si takýto spotrebič kúpili, zaregistrujte si ho a môžete byť bez starostí.
Podmienky na získanie rozšírenej záruky
- Nový spotrebič zaregistrujte do 3 mesiacov od nákupu.
- Pri registrácii zvoľte zaškrtnutím ponúkanú rozšírenú záruku a vyplňte potrebné údaje.
- Na základe vašej registrácie obdržíte certifikát potvrdzujúci rozšírenie záruky.
- Registrácia rozšírenej záruky platí iba pre 1. majiteľa spotrebiča.
- Úplné podmienky rozšírenej záruky sú k dispozícii tu.
Uplatnenie záruky
Ak spotrebič prestane fungovať tak, ako má, postupujte nasledovne:
- pre opravu veľkého domáceho spotrebiča nás kontaktujte tu
- pre opravu vysávača nájdite najbližší servis tu. V prípade poruchy motora stačí predložiť certifikát rozšírenej záruky, ktorý ste dostali e-mailom.
Ak sa počas opravy vyskytne neočakávaná situácia, sme vám plne k dispozícii a pomôžeme všetko vyriešiť k vašej spokojnosti.
10 rokov záruky na motor invertor
Pri vybraných domácich spotrebičoch poskytujeme až do odvolania rozšírenú záručnú lehotu na motor s trvaním 10 rokov. Pokiaľ ste si takýto spotrebič zakúpili, zaregistrujte ho a môžete byť bez starostí.
Ako získať a uplatniť rozšírenú záruku
- Váš nový spotrebič zaregistrujte najviac do troch mesiacov od zakúpenia.
- Pri registrácii zvoľte zaškrtnutím ponúkanú rozšírenú záruku a vyplňte potrebné údaje.
- Na základe vašej registrácie obdržíte certifikát potvrdzujúci rozšírenie záruky.
Pravidlá na uplatnenie záruky
- Spotrebič je nutné reklamovať ihneď po zistení chyby. Kontaktujte nás na objednanie opravy.
- Registrácia rozšírenej záruky platí iba pre prvého majiteľa spotrebiča.
- Úplné podmienky rozšírenej záruky nájdete tu.
Záruka 10 rokov na motor ÖKOinvertor
Na vybrané modely práčok poskytujeme až do odvolania rozšírenú záručnú lehotu na ÖKOinvertor s trvaním 10 rokov. Pokiaľ ste si takýto spotrebič zakúpili, zaregistrujte ho a môžete byť bez starostí.
Ako získať rozšírenú záruku
- Váš nový spotrebič zaregistrujte najviac do troch mesiacov od zakúpenia.
- Pri registrácii zvoľte zaškrtnutím ponúkanú rozšírenú záruku a vyplňte potrebné údaje.
- Na základe vašej registrácie obdržíte certifikát potvrdzujúci rozšírenie záruky.
Pravidlá na uplatnenie záruky
- Registrácia rozšírenej záruky platí len pre 1. majiteľa spotrebiča.
- Spotrebič je nutné reklamovať ihneď po zistení chyby. Kontaktujte nás na objednanie opravy.
- Úplné podmienky rozšírenej záruky nájdete tu.
Truhlicové mrazničky s 5-ročnou zárukou na motor
Na všetky naše truhlicové mrazničky zakúpené od 1. 4. 2020 poskytujeme do odvolania predĺženú záruku 5 rokov. Záruka sa týka modelov s klasickým aj invertorovým motorom. Výhodou invertorového motora je nízka prevádzková hlučnosť a energetická úspornosť. Motor dokáže pracovať pri rôznych rýchlostiach a generovať len potrebný výkon, takže neplytvá energiou. Navyše je o 2 dB tichší než bežné motory, a tak vám v domácnosti nenaruší pohodovú atmosféru.
Podmienky na získanie rozšírenej záruky
- Nový spotrebič zaregistrujte do 3 mesiacov od nákupu.
- Pri registrácii zvoľte zaškrtnutím ponúkanú rozšírenú záruku a vyplňte potrebné údaje.
- Na základe vašej registrácie obdržíte certifikát potvrdzujúci rozšírenie záruky.
- Registrácia rozšírenej záruky platí iba pre 1. majiteľa spotrebiča.
- Spotrebič je nutné reklamovať ihneď po zistení chyby. Kontaktujte nás na objednanie opravy.
- Úplné podmienky rozšírenej záruky sú k dispozícii tu.
Uplatnenie záruky
Ak spotrebič prestane fungovať tak, ako má, postupujte nasledovne:
- pre opravu veľkého domáceho spotrebiča nás kontaktujte tu
- pre opravu vysávača nájdite najbližší servis tu. V prípade poruchy motora stačí predložiť certifikát rozšírenej záruky, ktorý ste dostali e-mailom.
Ak sa počas opravy vyskytne neočakávaná situácia, sme vám plne k dispozícii a pomôžeme všetko vyriešiť k vašej spokojnosti.
Vysávače s 10-ročnou zárukou na motor
Na vybrané vysávače ponúkame rozšírenú 10-ročnú záruku na motor až do odvolania. Ak ste si takýto vysávač zakúpili, zaregistrujte ho a môžete byť bez starostí.
Podmienky na získanie rozšírenej záruky
- Zaregistrujte svoj nový spotrebič do 3 mesiacov od jeho zakúpenia.
- Na karte Moje bonusy vo svojom zákazníckom konte vyberte bonus - 10-ročná záruka na motor - a postupujte podľa pokynov.
- Na základe vašej registrácie dostanete e-mailom certifikát potvrdzujúci rozšírenú záruku. Svoj e-mail si ponechajte. Certifikát je potrebné predložiť v autorizovanom servisnom stredisku pri uplatnení záruky.
- Registrácia rozšírenej záruky platí len pre 1. majiteľa spotrebiča.
- Spotrebič je potrebné reklamovať ihneď po zistení závady.
- Úplné podmienky rozšírenej záruky sú k dispozícii tu.
Uplatnenie záruky
Ak spotrebič prestane fungovať tak, ako má, postupujte nasledovne:
- pre opravu vysávača kontaktujte autorizované servisné stredisko a informujte ich, že máte Rozšírenú záruku na motor. Prehľad servisných stredísk nájde v našom vyhľadávači tu.
- pri oprave predložte certifikát o rozšírenej záruke.
V prípade, že ste certifikát nedostali alebo ho nemáte k dispozícii, a preto nemôžete poskytnúť potrebné podklady pre reklamáciu, kontaktujte naše zákaznícke centrum na telefónnom čísle +421 232 141 303 alebo e-mailom: kontaktne.centrum@electrolux.com.
Ak sa počas opravy vyskytne mimoriadna situácia, sme vám plne k dispozícii, aby sme vám pomohli vyriešiť všetko k vašej spokojnosti.