NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

NAJČASTEJŠIE OTÁZKY

FAQ

Na tejto stránke nájdete odpovede na najčastejšie otázky ohľadne výrobkov Electrolux. Ak sa vyskytne nejaký problém s vaším spotrebičom, použite poradcu pri riešení problémov. V našom internetovom obchode si môžete pozrieť príslušenstvo a doplnky, ktoré vám umožnia optimálne využívať vaše spotrebiče.

Práčky

1. Môžem práčku pripojiť na prívod teplej vody?
Takéto riešenie neodporúčame. Prítokový ventil je možné pripojiť k prívodu vody s teplotou až do 65 °C, ale pracie programy nepoužívajú len teplú vodu. Ak práčku pripojíte k prívodu teplej vody, môže sa znížiť účinnosť prania. Naše práčky s vrchným a predným plnením sú navrhnuté na pripojenie prívodu studenej vody.

2. Prečo sa moja práčka nenachádza na webových stránkach?
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

3. Čo znamenajú symboly na mojej práčke?
Ak nepoznáte význam symbolov na vašom zariadení, pozrite si návod dodávaný so zariadením. Ak návod už nemáte, môžete si stiahnuť digitálnu verziu tu.

4. Moja práčka nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora Electrolux | Electrolux).
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.

5. Kde nájdem návod k mojej práčke?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

Prečítajte si viac

Sušičky

1. Prečo sa moja sušička nenachádza na webových stránkach?
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

2. Čo znamenajú symboly na mojej sušičke?
Ak nepoznáte význam symbolov na vašom zariadení, pozrite si návod dodávaný so zariadením. Ak návod už nemáte, môžete si stiahnuť digitálnu verziu tu.

3. Moja sušička nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora Electrolux | Electrolux).
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.

4. Kde nájdem návod k mojej sušičke?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

Prečítajte si viac

Rúry

1. Ako čistiť rúru?
Hliník je možné vyčistiť bežným mydlovým roztokom. Na antikoro môžete použiť náš špeciálny čistiaci prostriedok, ktorý nájdete v internetovom obchode.

2. Prečo sa moja rúra nenachádza na webových stránkach?
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

3. Čo znamenajú symboly na mojej rúre?
Ak nepoznáte význam symbolov na vašom zariadení, pozrite si návod dodávaný so zariadením. Ak návod už nemáte, môžete si stiahnuť digitálnu verziu tu.

4. Moja rúra nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora Electrolux | Electrolux).
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.

5. Kde nájdem návod k mojej rúre?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

Prečítajte si viac

Varné panely

1. Ako pripojiť môj elektrický, sklokeramický alebo indukčný varný panel do elektrickej siete?
Pripojenie varného panela k vedeniu 2x 230 V (dve fázy) by mal vykonať kvalifikovaný elektrikár.

2. Kde je na varnom paneli prípojka plynu?
Prípojka na plynové potrubie sa nachádza na zadnej strane panela.

3. Ako čistiť varný panel?
Odporúčame používať naše čistiace prostriedky na sklokeramické panely, ktoré si môžete zakúpiť v našom internetovom obchode. Najskôr použite škrabku na varný panel a potom čistiaci prostriedok na sklokeramické panely.

4. Prečo sa môj varný panel nenachádza na webových stránkach?
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

5. Môj varný panel zobrazuje chybový kód. Čo to znamená?
Chybové kódy majú rôzny význam v závislosti od problému, ktorý sa vyskytol. Pomocou nášho Poradcu pri riešení problémov vyhľadajte konkrétny chybový kód a zistite, ako problém vyriešiť.

6. Čo znamenajú symboly na mojom varnom paneli?
Ak nepoznáte význam symbolov na vašom zariadení, pozrite si návod dodávaný so zariadením. Ak návod už nemáte, môžete si stiahnuť digitálnu verziu tu.

7. Môj varný panel nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora Electrolux | Electrolux).
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.

8. Kde nájdem návod k môjmu varnému panelu?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

Prečítajte si viac

Chladničky a mrazničky

1. Moja chladnička/mraznička zapácha, ako odstrániť zápach?
Spoločnosť Electrolux predáva špeciálne pohlcovače zápachu určené pre vašu chladničku/mrazničku. Viac informácií o týchto pohlcovačoch zápachu nájdete v našom internetovom obchode. Môžete si ich tam aj zakúpiť.

2. Prečo sa moja chladnička s mrazničkou nenachádza na webových stránkach?
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

3. Čo znamenajú symboly na mojej chladničke/mrazničke?
Ak nepoznáte význam symbolov na vašom zariadení, pozrite si návod dodávaný so zariadením. Ak návod už nemáte, môžete si stiahnuť digitálnu verziu tu.

4. Moja chladnička/mraznička nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora Electrolux | Electrolux).
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.

5. Kde nájdem návod k mojej chladničke/mrazničke?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

Prečítajte si viac

Odsávače pár

1. Ako čistiť filtre v mojom odsávači pár?
Filtre sa môžu čistiť v umývačke alebo ručne – pred opätovným vložením do odsávača ich dobre opláchnite a vysušte. Majte na pamäti, že filtre pri čistení v umývačke môžu vyblednúť.

2. Prečo sa môj odsávač pár nenachádza na webových stránkach?
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

3. Môj odsávač pár nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Skôr, než si objednáte servis pre váš spotrebič, pozrite sa, či nenájdete riešenie v našich tipoch. Drobné poruchy môžete vyriešiť aj bez objednania servisu. Ako vyriešit menšie poruchy (Vaša podpora Electrolux | Electrolux).
Alebo nás kontaktujte, Opravu svojho spotrebiča môžete objednať telefonicky +421 232 141 303 alebo on-line.

4. Kde nájdem návod k môjmu odsávaču?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

Prečítajte si viac

Vysávače

1. Prečo sa môj vysávač nenachádza na webových stránkach?
Na stránkach sa zobrazujú len naše aktuálne modely. Ak nemôžete nájsť svoj model, možno ide o starší alebo špeciálny model – ďalšie informácie si vyžiadajte od predajcu.

2. Môj vysávač nefunguje. Koho mám kontaktovať ohľadom opravy?
Ak sa vám nepodarí problém vyriešiť prostredníctvom kontaktného formulára, obráťte sa na autorizovaného servisného technika. Najbližšie servisné stredisko nájdete pomocou nášho vyhľadávača.

3. Kde nájdem návod k môjmu vysávaču?
Ak máte poruke názov modelu a číslo produktu, nový návod si môžete jednoducho stiahnuť tu.

4. Robot prestane vysávať a začne sa pohybovať naspäť k nabíjačke, čo sa stalo?
Robot pravdepodobne treba nabiť. V takom prípade sa rozsvieti tlačidlo Domov a robot sa vráti na nabíjaciu základňu. Tlačidlo Domov je rozsvietené. Akumulátor a tlačidlo Play/Pause (štart/prestávka) blikaním naznačujú, že robot sa práve nabíja a potom sa vráti tam, kde prestal. Robot sa nabije na 80 %, aby sa mohol vrátiť k vysávaniu rýchlejšie. Robot sa nabije asi za 2 hodiny. Po rýchlom nabití vydrží robot približne 80 % maximálneho času.

5. Robot vníma klamné prekážky a vyhýba sa im (nevyčistí niektoré časti podlahy alebo koberca)
Pravdepodobne máte lesklé podlahy, prípadne svieti prudké slnko. Problémy môžu spôsobiť aj husté a huňaté koberce. Ak sa robot takto správa pravidelne, obráťte sa na zákaznícke centrum spoločnosti Electrolux. Kontaktné údaje sa nachádzajú na webovej stránke v časti o poskytovaných službách alebo v našej mobilnej aplikácii.

6. Ako často musím čistiť filter?
Na dosiahnutie ideálneho výkonu odporúčame vyčistiť filter po každom 5. vysávaní a vymeniť ho každých 6 mesiacov. Filtre sú k dispozícii na našej webovej stránke (a v mobilnej aplikácii).

7. Aký je oficiálne udávaný prevádzkový čas?
Keď sú akumulátory nové, umožnia robotu vysávať v normálnom režime po dobu približne 40 minút. Prevádzkový čas závisí aj od druhu podlahy (pohyb po koberci si vyžaduje väčší výkon ako pohyb po tvrdej podlahe). Pri programe EKO je možné zvýšiť prevádzkový čas na 60 minút. Zaprataný priestor môže tiež znížiť výkon akumulátorov.

8. Môžem používať vysávač na hrubý koberec? Aký hrubý koberec môžem mať?
Robot dokáže prekonať schod s výškou do 2,2 cm. Poznámka: pri kobercoch s vlasom strednej dĺžky (1,5 cm-2,2 cm) robot povysáva najprv okolo koberca a neskôr sa vráti, aby samostatne povysával koberec. Robot nebude vysávať koberce s vysokým vlasom. Keď dosiahne ich okraj, bude pokračovať vo vysávaní zvyšku miestnosti.

9. Mal/a by som počas prvého použitia vysávača niečomu venovať zvláštnu pozornosť?
Pred vysávaním odstráňte z podlahy menšie a krehké predmety ako oblečenie, voľné pásy textílií, záclony, papiere a sieťové káble. Ak spotrebič prejde cez sieťový kábel a bude ho ťahať za sebou, hrozí riziko stiahnutia a zhodenia predmetu zo stola alebo police. Väčšie/vyššie predmety ako kreslá možno nechať na mieste, pretože robot bude vysávať okolo nich. Steny so zrkadlami alebo okná od podlahy po strop (nie také, ktoré majú bežný okenný rám hrubý niekoľko cm) môžu negatívne ovyplvňovať činnosť robota.

10. Môžem na ovládanie robota používať viac ako 1 smartfón?
Áno, môžete používať viacero smartfónov pre ten istý robot (ich množstvo je neobmedzené) za predpokladu, že majú rovnaký účet.

11. Displej je prázdny.
Akumulátor je vybitý. Nabite robot.

Prečítajte si viac

Konektivita

1. Čo potrebujem, aby som mohla/mohol využívať výhody konektivity?

  • - Smartfón alebo tablet s nainštalovanou aplikáciou Electrolux. Stiahnite si ju v Apple store alebo Google Play
    - Apple: telefón alebo tablet. Operačný systém aspoň iOS 8.0 alebo novší. Android: telefón alebo tablet: Operačný systém aspoň Android 4.0.3 alebo novší.
    - Wi-Fi router s podporou režimu WPA alebo WPA2 v pásme 2,4 GHz b/g/n s internetovým pripojením. 
    - spotrebič Electrolux s funkciou konektivity. 

2. Čo ak sa môj spotrebič nachádza na mieste so slabším WiFi signálom? 
Ak je spotrebič umiestnený na mieste so slabým signálom WiFi, možno bude vhodné použiť extender WiFi.

3. Môžu sa aj ostatní členovia domácnosti pripojiť k spotrebiču prostredníctvom aplikácie Electrolux?
Áno, stačí si stiahnuť aplikáciu Electrolux, prihlásiť sa pod rovnakými prihlasovacími údajmi a zabezpečiť, aby bol smarfón alebo tablet pripojený do rovnakej WiFi siete ako spotrebič.

4. Ako Electrolux nakladá s osobnými údajmi, ktoré sa vyžadujú pri registrácii spotrebiča? 
Ochrana osobných údajov

5. Kam sa mám obrátiť, ak potrebujem pomôcť s nastavením a používaním spotrebiča s funkciou konektivity? 
Ak už máte doma spotrebič s funkciou konektivity a potrebujete pomôcť s nastavením a spustením prevádzky, obráťte sa na zákaznické centrum.

Viac o konektivite sa dozviete tu.

 

Prečítajte si viac