Porovnanie záruk a nadštandardných služieb

Ako služba funguje

Rodina na gauči

Záruka Premium vám zaistí bezstarostný servis spotrebiča aj v prípade neúmyselného náhodného poškodenia*.

Záruka Premium dohodnutá v priebehu zmluvnej záručnej doby:

  • Pokryje neúmyselné náhodné poškodenie spotrebiča za 2,39 eur mesačne.
  • Ako bonus od nás dostanete zľavu 15 % na nákup v našom e-shope na kúpu dielov a príslušenstva.

Pri dohodnutí služby kedykoľvek po ukončenej zmluvnej záručnej dobe:

  • Predĺžená záruka vášho spotrebiča na funkčné chyby vrátane neúmyselného náhodného poškodenia za mesačný poplatok 5,99 eur.

* Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: zničený indukčný panel vykĺznutým hrncom, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky zabudnutými mincami v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.

Podmienky služby

Minimálna dĺžka trvania záruky je vždy 1,5 roka a je možné využiť ju do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.

V prípade, že váš spotrebič potrebuje opravu, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium.

Aké sú jej výhody

  • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave
  • Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča
  • Odborné posúdenie a vykonanie opráv autorizovaným servisom
  • Garancia použitia originálnych náhradných dielov
  • Pokiaľ spotrebič nemožno opraviť máte nárok na jeho výmenu za nový
  • Servisná návšteva štandardne do 5 pracovných dní od nahlásenia
  • Zľava 15 % na kúpu príslušenstva a náhradných dielov v e-shope Electrolux

Ako objednať

Záruku Premium môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:

Kde získať viac informácií

Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e-mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:

Ako služba funguje

Rodina v kuchyni

Bezplatný a bezproblémový servis funkčných chýb vrátane náhodného neúmyselného poškodenia* všetkých spotrebičov Electrolux vo vašej domácnosti.

Záruka Premium vykonaná v priebehu zmluvnej záručnej doby spotrebičov:

  • Pokrýva neúmyselné náhodné poškodenie spotrebičov za 4,79 eur mesačne.
  • Ako bonus od nás dostanete zľavu 15 % na nákup v našom e-shope na kúpu dielov a príslušenstva.

Pri dohodnutí služby kedykoľvek po skončení zmluvnej záručnej doby:

  • Predĺžená záruka vašich spotrebičov na funkčné chyby vrátane neúmyselného náhodného poškodenia za mesačný poplatok 11,99 eur.

* Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: zničený indukčný panel vykĺznutým hrncom, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky zabudnutými mincami v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.

PODMIENKY SLUŽBY

Služba sa vzťahuje na 2 a viac spotrebičov Electrolux z kategórie veľkých domácich spotrebičov (tzn. sušičky, práčky, umývačky riadu, rúry, sporáky, varné panely, vstavané mikrovlnné rúry, chladničky, mrazničky, vstavané kávovary a digestory).

Minimálna dĺžka trvania záruky je vždy 1,5 roka a je možné využiť ju do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.

V prípade, že niektorý z vašich spotrebičov už potrebuje opraviť, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium PLUS.

Aké sú jej výhody

  • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave
  • Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča
  • Odborné posúdenie a vykonanie opráv autorizovaným servisom
  • Garancia použitia originálnych náhradných dielov
  • Pri vybavení služby pred koncom záručnej lehoty spotrebiča jednorazová zľava 15 % do nášho e-shopu ako bonus navyše
  • Pokiaľ spotrebič nemožno opraviť máte nárok na jeho výmenu za nový
  • Servisná návšteva štandardne do 5 pracovných dní od nahlásenia
  • Zľava 15 % na kúpu príslušenstva a náhradných dielov v e-shope Electrolux

Ako objednať

Záruku Premium môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:

Kde získať viac informácií

Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e-mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach: