Porovnanie záruk a nadštandardných služieb
Ako služba funguje
Záruka Premium vám zaistí bezstarostný servis spotrebiča aj v prípade neúmyselného náhodného poškodenia*.
Záruka Premium dohodnutá v priebehu zmluvnej záručnej doby:
- Pokryje neúmyselné náhodné poškodenie spotrebiča za 2,39 eur mesačne.
- Ako bonus od nás dostanete zľavu 15 % na nákup v našom e-shope na kúpu dielov a príslušenstva.
Pri dohodnutí služby kedykoľvek po ukončenej zmluvnej záručnej dobe:
- Predĺžená záruka vášho spotrebiča na funkčné chyby vrátane neúmyselného náhodného poškodenia za mesačný poplatok 5,99 eur.
* Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: zničený indukčný panel vykĺznutým hrncom, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky zabudnutými mincami v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.
Podmienky služby
Minimálna dĺžka trvania záruky je vždy 1,5 roka a je možné využiť ju do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.
V prípade, že váš spotrebič potrebuje opravu, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium.
Aké sú jej výhody
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave
- Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča
- Odborné posúdenie a vykonanie opráv autorizovaným servisom
- Garancia použitia originálnych náhradných dielov
- Pokiaľ spotrebič nemožno opraviť máte nárok na jeho výmenu za nový
- Servisná návšteva štandardne do 5 pracovných dní od nahlásenia
- Zľava 15 % na kúpu príslušenstva a náhradných dielov v e-shope Electrolux
Ako objednať
Záruku Premium môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinku +421 232 141 303
- Pošlite e-mail na servisextra.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Záruka Premium". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotrebiča a môžete pripojiť aj foto výrobného štítku.
- Vyplňte náš online formulár.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e-mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:
Ako služba funguje
Bezplatný a bezproblémový servis funkčných chýb vrátane náhodného neúmyselného poškodenia* všetkých spotrebičov Electrolux vo vašej domácnosti.
Záruka Premium vykonaná v priebehu zmluvnej záručnej doby spotrebičov:
- Pokrýva neúmyselné náhodné poškodenie spotrebičov za 4,79 eur mesačne.
- Ako bonus od nás dostanete zľavu 15 % na nákup v našom e-shope na kúpu dielov a príslušenstva.
Pri dohodnutí služby kedykoľvek po skončení zmluvnej záručnej doby:
- Predĺžená záruka vašich spotrebičov na funkčné chyby vrátane neúmyselného náhodného poškodenia za mesačný poplatok 11,99 eur.
* Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: zničený indukčný panel vykĺznutým hrncom, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky zabudnutými mincami v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.
PODMIENKY SLUŽBY
Služba sa vzťahuje na 2 a viac spotrebičov Electrolux z kategórie veľkých domácich spotrebičov (tzn. sušičky, práčky, umývačky riadu, rúry, sporáky, varné panely, vstavané mikrovlnné rúry, chladničky, mrazničky, vstavané kávovary a digestory).
Minimálna dĺžka trvania záruky je vždy 1,5 roka a je možné využiť ju do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.
V prípade, že niektorý z vašich spotrebičov už potrebuje opraviť, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium PLUS.
Aké sú jej výhody
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave
- Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča
- Odborné posúdenie a vykonanie opráv autorizovaným servisom
- Garancia použitia originálnych náhradných dielov
- Pri vybavení služby pred koncom záručnej lehoty spotrebiča jednorazová zľava 15 % do nášho e-shopu ako bonus navyše
- Pokiaľ spotrebič nemožno opraviť máte nárok na jeho výmenu za nový
- Servisná návšteva štandardne do 5 pracovných dní od nahlásenia
- Zľava 15 % na kúpu príslušenstva a náhradných dielov v e-shope Electrolux
Ako objednať
Záruku Premium môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinku +421 232 141 303
- Pošlite e-mail na servisextra.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Záruka Premium PLUS". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotrebiča a môžete pripojiť aj foto výrobného štítku.
- Vyplňte náš online formulár.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e-mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach: