Porovnanie záruk a nadštandardných služieb

Ako služba funguje

Záruka Premium vám zaistí bezstarostný servis spotrebiča aj v prípade neúmyselného náhodného poškodenia*.

Záruka Premium dohodnutá v priebehu zmluvnej záručnej doby:

  • Pokryje neúmyselné náhodné poškodenie spotrebiča za 2,39 eur mesačne.
  • Ako bonus od nás dostanete zľavu 15 % na nákup v našom e-shope na kúpu dielov a príslušenstva.

Pri dohodnutí služby kedykoľvek po ukončenej zmluvnej záručnej dobe:

  • Predĺžená záruka vášho spotrebiča na funkčné chyby vrátane neúmyselného náhodného poškodenia za mesačný poplatok 5,99 eur.

* Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: zničený indukčný panel vykĺznutým hrncom, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky zabudnutými mincami v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.

Podmienky služby

Minimálne trvanie zmluvy je 12 mesiacov. Potom ju môžete kedykoľvek zrušiť.

Pre uplatnenie predĺženej záruky musí byť služba platná aspoň 30 dní.

Predĺženú záruku je možné využiť do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.

V prípade, že váš spotrebič potrebuje opravu, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium.

Aké sú jej výhody

  • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave
  • Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča
  • Prednostné odbavenie na infolinke
  • Prednostné vybavovanie opráv
  • Odborné posúdenie a vykonanie opráv autorizovaným servisom
  • Garancia použitia originálnych náhradných dielov
  • Pokiaľ spotrebič nemožno opraviť máte nárok na jeho výmenu za nový
  • Zľava 15 % na kúpu príslušenstva a náhradných dielov v e-shope Electrolux

Ako objednať

Záruku Premium môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:

Kde získať viac informácií

Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e-mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:

Ako služba funguje

Bezplatný a bezproblémový servis funkčných chýb vrátane náhodného neúmyselného poškodenia* všetkých spotrebičov Electrolux vo vašej domácnosti.

Záruka Premium vykonaná v priebehu zmluvnej záručnej doby spotrebičov:

  • Pokrýva neúmyselné náhodné poškodenie spotrebičov za 4,79 eur mesačne.
  • Ako bonus od nás dostanete zľavu 15 % na nákup v našom e-shope na kúpu dielov a príslušenstva.

Pri dohodnutí služby kedykoľvek po skončení zmluvnej záručnej doby:

  • Predĺžená záruka vašich spotrebičov na funkčné chyby vrátane neúmyselného náhodného poškodenia za mesačný poplatok 11,99 eur.

* Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: zničený indukčný panel vykĺznutým hrncom, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky zabudnutými mincami v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.

PODMIENKY SLUŽBY

Služba sa vzťahuje na 2 a viac spotrebičov Electrolux z kategórie veľkých domácich spotrebičov (tzn. sušičky, práčky, umývačky riadu, rúry, sporáky, varné dosky, vstavané mikrovlnné rúry, chladničky, mrazničky, vstavané kávovary a digestory).

Minimálne trvanie zmluvy je 12 mesiacov. Potom ju môžete kedykoľvek zrušiť.

Pre uplatnenie predĺženej záruky musí byť služba platná aspoň 30 dní.

Predĺženú záruku je možné využiť do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.

V prípade, že niektorý z vašich spotrebičov už potrebuje opraviť, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium PLUS.

Aké sú jej výhody

  • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave
  • Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča
  • Odborné posúdenie a vykonanie opráv autorizovaným servisom
  • Garancia použitia originálnych náhradných dielov
  • Pri vybavení služby pred koncom záručnej lehoty spotrebiča jednorazová zľava 15 % do nášho e-shopu ako bonus navyše
  • Pokiaľ spotrebič nemožno opraviť máte nárok na jeho výmenu za nový
  • Servisná návšteva štandardne do 5 pracovných dní od nahlásenia
  • Zľava 15 % na kúpu príslušenstva a náhradných dielov v e-shope Electrolux

Ako objednať

Záruku Premium môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:

Kde získať viac informácií

Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 303, e-mail: servisextra.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach: