HOĎTE STAROSTI ZA HLAVU!

Zavolajte nám na +421 232 141 324 a objednajte si Záruku Premium pre všetky životné prekvapenia.

V prípade poruchy vášho spotrebiča vám poskytneme bezplatný servis aj v prípade náhodného poškodenia.

Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: indukčný panel zničený kvôli vykĺznutému hrncu, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky kvôli zabudnutým minciam v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.

Čo je Záruka Premium:

  • Záruka Premium na spotrebič v záruke

    Rozšírená záruka Premium vrátane náhodného poškodenia, na ktoré sa bežná dvojročná záruka nevzťahuje

  • Záruka Premium na spotrebič po záruke

    Záruka Premium predĺži záruku vášho spotrebiča vrátane náhodného poškodenia
     

Nenechajte nič na náhodu!

Záruka Premium vyrieši akúkoľvek poruchu vášho spotrebiča vrátane neúmyselného poškodenia.

  • Ikonka check
    Nebudete musieť hľadať opravára
    • Zavoláte nám a my vám zabezpečíme servis vyškoleným technikom.
    • Odborné posúdenie a realizovanie opráv autorizovaným servisom.
    • Servisná návšteva štandardné do 5 pracovných dní od nahlásenia.
  • Ikonka check
    Opravu za vás uhradíme
    • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave.
    • Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča.
  • Ikonka check
    Opravíme alebo vymeníme
    • Pokiaľ spotrebič nejde opraviť, máte nárok na jeho výmenu za nový.
    • Máte istotu použitia originálnych náhradných dielov.

PODMIENKY SLUŽBY

Minimálna dĺžka trvania záruky je vždy 1 rok a je možné ju využiť do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.

V prípade, že váš spotrebič potrebuje opravu, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium.

Ako objednať

Predĺženú záručnú lehotu môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:

Kde získať viac informácií

Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 324, e‑mail: extraservis.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:

Ako služba funguje

Bezplatný a bezproblémový servis funkčných chýb vrátane náhodného neúmyselného poškodenia* všetkých spotrebičov Electrolux vo vašej domácnosti.

Záruka Premium vykonaná v priebehu zmluvnej záručnej doby spotrebičov:

  • Pokrýva neúmyselné náhodné poškodenie spotrebičov za 4,79 eur mesačne.
  • Ako bonus od nás dostanete zľavu 15 % na nákup v našom e-shope na kúpu dielov a príslušenstva.

Pri dohodnutí služby kedykoľvek po skončení zmluvnej záručnej doby:

  • Predĺžená záruka vašich spotrebičov na funkčné chyby vrátane neúmyselného náhodného poškodenia za mesačný poplatok 11,99 eur.

* Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: zničený indukčný panel vykĺznutým hrncom, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky zabudnutými mincami v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.

PODMIENKY SLUŽBY

Služba sa vzťahuje na 2 a viac spotrebičov Electrolux z kategórie veľkých domácich spotrebičov (tzn. sušičky, práčky, umývačky riadu, rúry, sporáky, varné panely, vstavané mikrovlnné rúry, chladničky, mrazničky, vstavané kávovary a digestory).

Minimálna dĺžka trvania záruky je vždy 1 rok a je možné využiť ju do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.

V prípade, že niektorý z vašich spotrebičov už potrebuje opraviť, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium PLUS.

Aké sú jej výhody

  • Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave
  • Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča
  • Odborné posúdenie a vykonanie opráv autorizovaným servisom
  • Garancia použitia originálnych náhradných dielov
  • Pri objednaní služby pred koncom záručnej lehoty spotrebiča jednorazová zľava 15 % do nášho e-shopu ako bonus navyše
  • Pokiaľ spotrebič nemožno opraviť z dôvodu funkčnej poruchy, máte nárok na jeho výmenu za nový
  • Servisná návšteva do 5 pracovných dní od nahlásenia
  • Zľava 15 % na kúpu príslušenstva a náhradných dielov v e-shope Electrolux, ktorú môžete uplatniť opakovane po celý čas trvania Záruky Premium

Kde získať viac informácií

Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 324, e‑mail: extraservis.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach: