HOĎTE STAROSTI ZA HLAVU!
Zavolajte nám na +421 232 141 324 a objednajte si Záruku Premium pre všetky životné prekvapenia.
V prípade poruchy vášho spotrebiča vám poskytneme bezplatný servis aj v prípade náhodného poškodenia.
Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: indukčný panel zničený kvôli vykĺznutému hrncu, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky kvôli zabudnutým minciam v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.
Čo je Záruka Premium:
-
Záruka Premium na spotrebič v záruke
Rozšírená záruka Premium vrátane náhodného poškodenia, na ktoré sa bežná dvojročná záruka nevzťahuje

-

-
Záruka Premium na spotrebič po záruke
Záruka Premium predĺži záruku vášho spotrebiča vrátane náhodného poškodenia

Nenechajte nič na náhodu!
Záruka Premium vyrieši akúkoľvek poruchu vášho spotrebiča vrátane neúmyselného poškodenia.
-
Nebudete musieť hľadať opravára
- Zavoláte nám a my vám zabezpečíme servis vyškoleným technikom.
- Odborné posúdenie a realizovanie opráv autorizovaným servisom.
-
Opravu za vás uhradíme
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave.
- Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča.
-
Opravíme alebo vymeníme
- Pokiaľ spotrebič nejde opraviť, máte nárok na jeho výmenu za nový.
- Máte istotu použitia originálnych náhradných dielov.
PODMIENKY SLUŽBY
Minimálne trvanie zmluvy je 12 mesiacov. Potom ju môžete kedykoľvek zrušiť.
Pre uplatnenie predĺženej záruky musí byť služba platná aspoň 30 dní.
Predĺženú záruku je možné využiť do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.
V prípade, že váš spotrebič potrebuje opravu, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium.
Ako objednať
Predĺženú záručnú lehotu môžete objednať z pohodlia svojho domova hneď niekoľkými spôsobmi:
- Zavolajte nám na infolinku +421 232 141 324
- Pošlite e-mail na extraservis.sk@electrolux.com a do predmetu napíšte "Objednávka – Záruka Premium". V e-maile uveďte svoje kontaktné údaje, produktové číslo (PNC) a Sériové číslo modelu spotrebiča a môžete pripojiť aj foto výrobného štítku.
- Vyplňte náš online formulár.
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 324, e‑mail: extraservis.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach:
Ako služba funguje
Bezplatný a bezproblémový servis funkčných chýb vrátane náhodného neúmyselného poškodenia* všetkých spotrebičov Electrolux vo vašej domácnosti.
Záruka Premium vykonaná v priebehu zmluvnej záručnej doby spotrebičov:
- Pokrýva neúmyselné náhodné poškodenie spotrebičov za 4,79 eur mesačne.
- Ako bonus od nás dostanete zľavu 15 % na nákup v našom e-shope na kúpu dielov a príslušenstva.
Pri dohodnutí služby kedykoľvek po skončení zmluvnej záručnej doby:
- Predĺžená záruka vašich spotrebičov na funkčné chyby vrátane neúmyselného náhodného poškodenia za mesačný poplatok 11,99 eur.
* Príklady náhodného poškodenia spotrebičov: zničený indukčný panel vykĺznutým hrncom, rozbitá polica v chladničke pri ukladaní potravín, samovoľne prasknuté sklo rúry pri pečení, upchaté čerpadlo práčky zabudnutými mincami v oblečení alebo zapadnuté ovládacie tlačidlo umývačky.
PODMIENKY SLUŽBY
Služba sa vzťahuje na 2 a viac spotrebičov Electrolux z kategórie veľkých domácich spotrebičov (tzn. sušičky, práčky, umývačky riadu, rúry, sporáky, varné dosky, vstavané mikrovlnné rúry, chladničky, mrazničky, vstavané kávovary a digestory).
Minimálne trvanie zmluvy je 12 mesiacov. Potom ju môžete kedykoľvek zrušiť.
Pre uplatnenie predĺženej záruky musí byť služba platná aspoň 30 dní.
Predĺženú záruku je možné využiť do 10 rokov od dátumu nákupu vášho spotrebiča.
V prípade, že niektorý z vašich spotrebičov už potrebuje opraviť, pozrite sa na našu službu Servis a záruka Premium PLUS.
Aké sú jej výhody
- Neplatíte náklady na dopravu, opravu a náhradné diely použité pri oprave
- Oprava aj náhodného neúmyselného poškodenia spotrebiča
- Prednostné odbavenie na infolinke
- Prednostné vybavovanie opráv
- Odborné posúdenie a vykonanie opráv autorizovaným servisom
- Garancia použitia originálnych náhradných dielov
- Pri objednaní služby pred koncom záručnej lehoty spotrebiča jednorazová zľava 15 % do nášho e-shopu ako bonus navyše
- Pokiaľ spotrebič nemožno opraviť z dôvodu funkčnej poruchy, máte nárok na jeho výmenu za nový
- Zľava 15 % na kúpu príslušenstva a náhradných dielov v e-shope Electrolux, ktorú môžete uplatniť opakovane po celý čas trvania Záruky Premium
Kde získať viac informácií
Všetky informácie vám poskytne naše zákaznícke centrum (infolinka +421 232 141 324, e‑mail: extraservis.sk@electrolux.com) alebo si ich môžete prečítať na nasledujúcich stránkach: